Ghidul angajatorului LucreazaOnline

Angajatorul poate începe orice mod de campanie ca  cerințe.

 

  1. Microjoburi Romania
    Puteți selecta momentan doar Romania

  2. Vanzari servicii
    Ca si freelancer puteti sa va postati serviciile la care sunteti bun si un angajator daca are nevoie o sa va contacteze
 
Categorie/Subcategorie
 
Puteți  selecta  orice  categoria pentru campanie, astfel încât angajatorul să vă poată găsi cu ușurință locul de muncă.
Dacă aveți nevoie de mai multe dovezi (exemplu de înregistrare pentru două site-uri), trebuie să selectați subcategoria potrivită.
 
  • Toate campaniile pot fi modificate/creșterea lucrătorilor, întrerupte temporar sau anulate cu rambursare instantanee oricând
  • Toate campaniile au cerut Freelancerilor să trimită dovezi.
  • Toate campaniile pe care le puteți decide propriul cost pentru a plăti fiecare freelancer
 
Pentru toate campaniile adresa IP va fi furnizată pentru a evita spam-ul & menținerea calității muncii pentru campaniile dvs.
Veți plăti numai pentru freelancerii mulțumiți, nu vor fi plătiți cei carora le acordati calificativ nesatisfăcut sau în așteptarea.
 

 

 Postarea unui Job / Campanie

  1. Dvs.  selectați tipul de campanie în funcție de sarcina dvs.
  2. Ați completat informațiile necesare ca detalii despre muncă și dovezile necesare de la freelanceri.
  3. După completarea detaliilor și a dovezii necesare , dați clic pe creați campania mea
  4. Depuneți fonduri în contul dvs. de campanie și finalizați plata.
  5. Campania dvs. va fi activă și disponibilă pentru freelanceri

 

 
Verificarea dovezii
 
  1. Freelancerii vor trimite dovada și trebuie să vă conectați la site  pentru a verifica dovada

  2. Dacă sunteți SATISFACUT?
    marcați lucrătorii ca Sunt mulțumit - deci freelanceriI va fi plătitI  

  3. Dacă sunteți Nesatisfăcut,
    Faceți clic pe Nu sunt mulțumit și urmați instrucțiunile
    Freelancerii nu vor fi plătiti

  4. Puteți decide dacă doriți să oferiți Freelancer-ului o altă șansă de corectare, astfel încât să poată retrimiteți/editați  dovada 
  5. Freelanceriul retrimite dovada, dacă sunteți mulțumit faceți click pe Sunt mulțumit și va fi plătit.
  6. Dacă încă nu sunteți mulțumit, această sarcină va fi programată pentru a fi ștearsă de către sistem
 
Dacă Freelancerul vă oferă dovadă incorectă sau vă trimite mesaje spam?
Cu toate dovezile trimise, veți avea opțiunea de a - Marcați Spam - în timp ce verificați dovada
Dacă acest Freelancer trimite un mesaj spam sau o dovadă falsă? Marcați-le ca SPAM
Freelancerul va fi marcat permanent ca Nesatisfăcut și o notificare de alertă va fi trimisă administrației pentru acțiuni ulterioare.
 

 

 
Întrebări generale de ajutor:
 
 
Î: Dacă campania mea își îndeplinește toate sarcinile și încă am dovezi nesatisfăcute?
 
  1. Când campania își atinge toate sarcinile și încă mai are vreo sarcină nesatisfăcută

  2. veți primi automat o opțiune de a reactiva campania în funcție de sistem , trebuie doar să faceți click pe ea

  3. Reactivarea va șterge toate sarcinile nesatisfăcute (freelancerul nu va fi plătit) și disponibile pentru noii lucrători

  4. Reactivarea nu va șterge dovezile de examinare în așteptare

  5. Campania va fi activă din nou pentru noii Freelanceri 

  6. Freelancerii nesatisfăcuți șterși anterior nu vor putea face această sarcină și nu vor fi plătiți.
Î: Trebuie să depun pentru a începe o campanie?

Depinde,
 
  1. Puteți depune fonduri prin orice metodă de plată disponibilă
Î: Cât timp ar trebui să aștept pentru a începe campania mea  când termin depunerea?
 
  1. Dacă aveți depunere instantanee, puteți începe campania instantaneu

  2. Toate depozitele vor fi  adăugate instantaneu la soldul dvs. 
Î: Trebuie să aștept campanie să fie aprobată sau activă după efectuarea plăților?

Depinde,
 
  1. implicit: toate campaniile trebuie să fie aprobate de administrație, ceea ce durează 24 de ore. Dar!

  2. Dacă contul dvs. este configurat pentru campanie aprobată automat, campania dvs. va fi activă instantaneu, fără a aștepta aprobarea

  3. Puteți contacta administrația pentru a vă configura contul de angajator pentru aprobarea campaniei automate

  4. Odată ce contul dvs. este configurat pentru campania aprobată automat, toate campaniile dvs. vor fi active instantaneu
 
Î: Îmi pot anula campania?
 
  1. Da, oricând, accesați meniul de editare a jobului și faceți click pe campanie finalizată/anulată

  2. De asemenea, puteți întrerupe temporar campania

  3. Toate campaniile anulate sunt rambursate instantaneu în soldul dvs.

  4. Pentru a verifica suma rambursabilă totală, puteți vedea în meniul Editare job

  5. Dovezile nemulțumite nu vor fi plătite și șterse definitiv.

  6. Dovezile satisfăcute pe care le-ați plătit deja nu pot fi inversate.
 
 
Î: Mi se va percepe vreo taxă dacă campania mea este respinsă?
 
  1. Nu: dacă campania dvs. este respinsă de administrație în timp ce așteptați aprobarea.
    suma completă va fi rambursat înapoi la aceeași sursă de sold pe care o utilizați pentru a plăti .
    Nu vor fi percepute nicio administrare sau nicio taxă  .
Î: Voi fi taxat dacă îmi anulez campania mai devreme?
 
  1. Nu: dacă ați anulat campania activă, nu vor fi percepute taxe suplimentare, dar rambursarea instantanee.

  2. Vă rugăm să fiți atenti: dacă aveți dovezi de examinare în așteptare, ar trebui să le examinați mai întâi înainte de  anularea campaniei

  3. dacă nu examinați dovezile în așteptare și ați anulat campania? dovezile în așteptare vor fi considerați mulțumit și plătit,

  4. Nemulțumit nu va fi plătit niciodată cu orice preț, chiar dacă ați anulat campania oricând.
 
 
Vă mulțumesc,
Amalia
lucreazaonline.ro